Загальна інформація
Варто навчатися у Дніпропетровській державній фінансовій академії!
Вітальне слово ректора
З великим задоволенням запрошую вас до Дніпропетровської державної фінансової академії. Наш навчальний заклад має цікаві освітні пропозиції для молодих і амбітних людей! Якщо ви прагнете подальшого розвитку вашої особистості, вашого професійного розвитку, кар’єрного росту, вдосконалення та розкриття вашого творчого потенціалу, приєднуйтесь до нас!
Ваше прагнення до знань, ваш величезний потенціал надихають нас створювати освітні програми і надавати освітні послуги, які допоможуть вам реалізувати ваші можливості!
З повагою,
Ректор академії, к.е.н., професор,
заслужений працівник освіти України,
академік Академії економічних наук України
Н.І. Редіна
Освітні програми
Дніпропетровська державна фінансова академія – єдиний у регіоні спеціалізований вищий навчальний заклад IV рівня акредитації, який підпорядковується Міністерству освіти і науки України, пропонує освітні програми підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавр, спеціаліст, магістр та напрямами підготовки:
- «Фінанси і кредит» (форми навчання – денна, заочна/дистанційна, екстернат);
- «Облік і аудит» (форма навчання – денна);
- «Економіка підприємства» (форми навчання – денна, заочна/ дистанційна, екстернат);
- «Управління персоналом та економіка праці» (форми навчання – денна, заочна/дистанційна, екстернат);
- «Електронні трансакції та податки на прибуток від азартних ігор» (№ 1 Бізнес-галузь сьогодні, яка вимагає конкретного досвіду. Як балуватися легальними азартними іграми та як визнати законними бонусні пропозиції та акції ліцензованим канадським казино сайти)
за спеціальностями / спе��іалізаціями:
- освітньо-кваліфікаційний рівень «спеціаліст»:
- «Фінанси і кредит»: «Державні фінанси», «Казначейська справа», «Страхова справа»,»Соціальне страхування», «Фінанси підприємств», «Банківська справа»;
- «Економіка підприємства»: «Економіка підприємства на ринку товарів і послуг»;
- «Управління персоналом та економіка праці»: «Економіка і організація праці», «Менеджмент персоналу»;
- «Оподаткування»;
- освітньо-кваліфікаційний рівень «магістр»:
- «Фінанси і кредит»: «Управління державними фінансами», «Управління фінансово-економічною безпекою», «Фінансовий менеджмент», «Страховий менеджмент»;
- «Банківська справа»;
- «Оподаткування»;
- «Економіка підприємства»: «Менеджмент підприємницької діяльності», «Виробничий менеджмент», «Управління якістю»;
- «Управління персоналом та економіка праці»: «Менеджмент персоналу», «Адміністративний менеджмент», «Державне регулювання зайнятості».
- «Державна служба»: «Бюджет і фінанси», «Економіка»
Пропонує освітні послуги з підготовки до вступу у вищі навчальні заклади, у т. ч, незалежного тестування.
Пропонує освітні послуги у сфері бізнес-освіти з питань фінансів, економіки підприємств, управління персоналом, обліку, менеджменту, бізнес-планування та ін.
Наші досягнення
- з 2001 року Дніпропетровська державна фінансова академія входить до Мережі університетів Чорного моря, що забезпечує можливість участі у міжнародних проектах та конференціях.
- 2006 рік - Міжнародна Освітня Організація IES (International Education Sosiety, Great Britain,London) провела сертифікацію освітніх програм підготовки спеціалістів та магістрів за спеціальністю «Фінанси», що надає можливість випускникам отримувати сертифікати IES, які підтверджують відповідність підготовки фахівців європейським стандартам.
- 2008 рік – за результатами всеукраїнського рейтингу вузів «Компас» академія посіла 7-е місце серед 228 ВНЗ України, які здійснюють підготовку студентів за економічними спеціальностями.
- 2009 рік – за результатами всеукраїнського рейтингу «Кращі ВНЗ південного регіону України» академія посіла 5-е місце серед навчальних закладів, які здійснюють підготовку за економічними спеціальностями.
- 2009 рік - Дніпропетровська державна фінансова академія отримала сертифікат на систему управління якістю, зареєстрований у реєстрі Системи сертифікації УкрСЕПРО 28 грудня 2009 року № UA.2.037.04130-09. Цим сертифікатом засвідчується, що освітні послуги академії відповідають стандарту ДСТУ ISO 9001-2009.
- 2010 рік –академія увійшла у список найкращих вузів України у номінації «Кращі університетські програми України» (за версією журналу «Фокус»).
- 2010-2011 роки – у зарплатному рейтингу українських вищих навчальних закладів (критерій «Випускникам яких навчальних закладів платять більше») академія увійшла в ТОП-15 за економічним напрямом (журнал «Деньги»).
- 2011 рік – академією у Болоньї підписано Велику Хартію Університетів, згідно з нормами якої ДДФА зобов’язується удосконалювати рівень вищої освіти за допомогою досліджень та інновацій, підвищувати конкурентоспроможність освіти на міжнародному рівні.
- 2011 рік - за результатами рейтингу «Компас» (критерій «Задоволеність випускників ВНЗ отриманою освітою і можливістю застосування її в трудовій діяльності») академія посіла 10-е місце серед ВНЗ України..
- 2012 рік – за рейтингом вищих ВНЗ, опублікованому у газеті «Сегодня» (критерій «ВНЗ за найбільш затребуваними напрямами підготовки») академія посіла 9-у позицію у зведеному рейтингу вищих навчальних закладів України.
- 2013 рік - за результатами рейтингу Міністерства освіти і науки України – 2013 - національної шкали рейтингового оцінювання ВНЗ (критерій «Якість контингенту студентів») академія має індекс 0,3855, що дозволило зайняти другу позицію серед ВНЗ України за напрямом «Економіка, фінанси, управління, підприємництво». Найвищий рейтинг має Харківський національний економічний університет (0,3964), Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана займає третю позицію (0,2899). Даний критерій визначає мотивацію, здібності та здатність студентів здобувати якісну вищу освіту та забезпечити власну конкурентоспроможність на ринку праці. Серед ВНЗ Дніпропетровської області академія за даним критерієм має найвищий індекс, Дніпропетровський національний університет – 0,1923.
- 2013 рік – за рейтингом журналу «Фокус» академія увійшла до списку
найкращих ВНЗ України з найбільш ефективними програмами співробітництва з роботодавцями. За версією журналу «Фокус» (№ 21 (333) від 24.05.2013 р.) найефективнішими програмами ВНЗ і роботодавців в області економіки признані дві програми академії (філії кафедри економіки підприємств у ПАТ «Дніпрометиз» та кафедри податків у головному управлінні Міндоходів у Дніпропетровській області).
- 2013 рік -за версією журналу «Деньги» (№ 5 (247) від 14.03.2013 р.) академія увійшла до числа 24 кращих ВНЗ України з економічних спеціальностей і займає 19 місце.
- 2013 р. - Дніпропетровська державна фінансова академія стала переможцем регіонального конкурсу «100 кращих товарів України» у номінації «Роботи та послуги, які викон
Стратегія
розвитку Дніпропетровської державної фінансової академії до 2020 року
Ми маємо намір і надалі розвивати наше стратегічне лідерство для формування репутації навчального закладу як гаранта високоякісної вищої освіти, здатного забезпечити конкурентоспроможність наших випускників на вітчизняному, європейському і світових ринках праці.
Ми прагнемо трансформувати навчальний заклад у центр незалежної думки, який здатен на підставі інтеграції у Європейській простір вищої освіти та Європейській освітньо-науковий простір, постійного запровадження новітніх освітніх технологій, поєднання освіти, науки і стейкхолдерів, розвитку людського капіталу навчального закладу дати персонал та ідеї для прискорення модернізації країни.
Для реалізації видіння майбутнього ми вже зараз:
- Впроваджуємо нові форми освітньої діяльності, інноваційні методики і технології навчання, що ґрунтуються на прогнозуванні і швидкому реагуванні на виклики суспільства.
- Впроваджуємо сучасні інформаційні технології, що дозоляє забезпечити широкий доступ до інформаційних ресурсів, вести активний інформаційний обмін, накопичувати і оновлювати знання, формувати культуру співпраці і постійного навчання.
Таке видіння майбутнього дозволяє нам:
- Усвідомлювати реалії сьогодення і упевнено йти до досягнення стратегічних цілей.
- Наповнювати працівників енергією та ентузіазмом.
- Формувати академічний етос, в якому поліпшення якості освіти і розвиток професійної компетентності стане об’єднавчим початком усіх учасників освітнього процесу.
Місія академії
Сприяти суспільному та економічному розвитку України як невід’ємної частини світової спільноти шляхом формування і розвитку професійного і конкурентоспроможного людського капіталу та постійного поліпшення якості освітніх послуг у галузі економіки, фінансів та підприємництва.
Основні принципи стратегії
- Людиноцентричність.
- Інноваційність.
- Наукова обґрунтованість.
- Готовність до системних змін.
- Реалістичність.
- Послідовність.
Основні стратегічні цілі
- Реалізація освітньої діяльності академії відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про вищу освіту», інших нормативно-правових актів держави, що регламентують діяльність вищих закладів освіти.
Строк – постійно.
- Запровадження системи забезпечення та постійного поліпшення якості вищої освіти, яка виступає головною технологією досягнення відповідності освіти вимогам і потребам суспільства та особистості.
Строк – 01.01.2016 року.
- Модернізація та професіоналізація системи управління академією шляхом переходу від адміністративно-розпорядчого управління до системи освітнього менеджменту, запровадження інформаційної системи менеджменту (e – management), розвитку автономії та самоуправління.
Строк – 01.01.2016 року.
- Формування збалансованої структури та обсягів освітніх послуг з урахуванням потреб особи, інтересів держави, територіальних громад і роботодавців.
Строк – до 1 грудня щороку.
- Формування контингенту здобувачів освіти на підставі запровадження механізмів, що забезпечують рівний доступ осіб до якісної освіти відповідно до вимог Конституції України, та перетворення освіти на соціальний ліфт.
Строк – постійно.
- Формування і постійне оновлення змісту освіти відповідно до потреб і викликів сучасного суспільства, здобувачів вищої освіти та стейкхолдерів.
Строк – постійно.
- Запровадження новітніх інтерактивних засобів та технологій навчання.
Строк – постійно.
- Інтеграція вищої освіти і науки шляхом підвищення частки та якості дослідницької та інноваційної діяльності, актуалізації змісту освіти та рівня дослідницької компетентності здобувачів вищої освіти.
Строк – постійно.
- Інтеграція у світовій і науковий простір.
Строк – постійно.
- Побудова академічного етосу на основі цінностей, орієнтованих на виховання особистості, здатної забезпечити прискорене економічне зростання і культурний розвиток країни.
Строк – постійно.
- Запровадження оптимальної моделі управління ресурсами академії, у т.ч.:
- професійний розвиток кадрового потенціалу;
- запровадження сучасної моделі фінансування діяльності академії відповідно до законодавства України;
- оновлення інфраструктури та матеріально-технічної бази академії відповідно до вимог організації освітнього процесу;
- створення робочого середовища, необхідного для покращення умов навчання, позитивного впливу на мотивацію, задоволеність і показники діяльності академії
Строк – постійно.
Наші цінності
- Орієнтація на замовників освіти: розуміння поточних й майбутніх потреб замовників, виконання їх вимог, прагнення до перевищення їхніх очікувань та здібність швидкого реагування на зміни ринку праці та потреби здобувачів вищої освіти та стейкхолдерів.
- Постійне підвищення якості освітньої діяльності та якості освіти: зрозуміння кожним працівником важливості постійного поліпшення якості як конкурентної переваги, аналіз й оцінка результатів діяльності та запровадження заходів, спрямованих на постійне підвищення якості.
- Орієнтація на високі стандарти діяльності, цілеспрямованість і висока вимогливість: спрямованість діяльності на результативне і ефективне досягнення цілей, підтримування високого рівня вимог до якості діяльності.
- Високий командний дух: формування культури індивідуальної і колегіальної відповідальності за результати та якість діяльності, взаємодія в процесі роботи, що виходить за рамки функціональних обов’язків.
- Прагнення до успіху: прагнення до лідерства, заохочення творчого підходу до вирішення проблем, новаторства, особистої ініціативи, готовність до системних змін.
- Прагнення до професійного розвитку персоналу як конкурентної переваги: участь у наукових дослідженнях, володіння навиками навчання здобувачів вищої освіти сучасним науковим знанням з використанням новітніх навчально-інформаційних технологій, здатність будувати освітню траєкторію здобувачів вищої освіти в рамках моделі студентоцентричного навчання, знання іноземних мов, орієнтація на академічну мобільність, науковий світогляд, критичне та незалежне мислення, культурна відкритість, розвинене почуття власної гідності.
- Прозорість діяльності керівництва академії як фактора підвищення якості та рівня професіоналізму: запровадження ефективного громадського контролю та нагляду за виконанням стратегічних цілей, завдань, оприлюднення рішень, фінансових планів та звітів.
- Людиноцентричність: визнання цінності людини як особистості, його права на вільний розвиток і незалежне мислення.
- Високий моральний дух: сповідування академічного етосу, побудованого навколо цінностей чесності, взаємопідтримки, поваги до прав та свобод, відповідальності, активному опору корупційним проявам і плагіату.
- Висока репутація: прагнення всіх підтримувати високу репутацію навчального закладу як на робочих місцях, так і в зовнішньому середовищі.
Випускники навчального закладу повинні відзначатися:
- Здатністю запроваджувати цінності демократичної, правової, соціальної держави та громадянського суспільства, неухильно відстоювати права і свободи людини і громадянина України.
- Високим рівнем професійної компетентності, здатністю самостійно оволодівати знанням протягом життя та застосовувати це знання в практичній діяльності.
- Стратегічним мисленням та особистісними якостями, необхідними для прийняття та успішної реалізації ефективних рішень, спрямованих на прискорене економічне зростан��я і культурний розвиток країни.
Факультети та освітні центри
Фінансовий факультет – підготовка фахівців за напрямами (спеціальностями): «Фінанси і кредит» (бакалавр, спеціаліст, магістр), «Облік і аудит» (бакалавр), «Банківська справа» (магістр).
Економічний факультет – підготовка фахівців за напрямом (спеціальностями):«Економіка підприємства» (бакалавр, спеціаліст, магістр), «Оподаткування» (спеціаліст, магістр), «Управління персоналом та економіка праці» (бакалавр, спеціаліст, магістр).
Центр заочного навчання – підготовка фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів «бакалавр», «спеціаліст», «магістр» за напрямами «Фінанси і кредит», «Економіка підприємства», «Управління персоналом та економіка праці».
Центр післядипломної освіти – перепідготовка фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст» за напрямом «Фінанси і кредит».
- Екстернат – підготовка фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів «бакалавр», «спеціаліст» за напрямами: «Фінанси і кредит», «Економіка підприємства», «Управління персоналом та економіка праці».
- Підвищення кваліфікаціїза напрямами підготовки «Фінанси і кредит», «Економіка підприємства», «Управління персоналом та економіка праці».
Центр довузівської підготовки – підготовка до вступу у вищі навчальні заклади громадян України.
Аспірантура –підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації за спеціальностями:
- 08.00.05 «Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка»
- 08.00.08 «Гроші, фінанси і кредит»
Організації, де працюють наші випускники:
- Міністерство фінансів України.
- Обласні державні адміністрації.
- Органи місцевого самоврядування.
- Фінансові управління обласних державних адміністрацій.
- Головні управління економіки облдержадміністрацій.
- Головні фінансові управління облдержадміністрацій.
- Головні управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрацій.
- Управління фінансових ринків облдержадміністрації.
- Головні управління Державного казначейства України.
- Державна податкова адміністрація.
- Територіальні управління з регулювання ринків фінансових послуг України.
- Обласні центри зайнятості.
- Головні управління Пенсійного фонду України.
- Територіальні управління рахункової палати.
- Територіальні управління Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
- Представництво Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва.
- Контрольно-ревізійні управління.
- Банки.
- Страхові компанії.
- Промислові підприємства.
- Вищі навчальні заклади та інші.
Інфраструктура
- Навчальні лабораторії і аудиторії, обладнані сучасними технічними засобами навчання
- Бібліотека
- Спортивні споруди (спортивна зала)
- Плавальний басейн
- Студентський клуб
- Їдальня
- Гуртожиток
- Інформаційні ресурси (телекомунікаційні мережі WiFi, інформаційні системи та бази даних, інформаційна система менеджменту, система дистанційного навчання, електронна бібліотека, електронна пошта, спеціалізоване програмне забезпечення за напрямами підготовки та ін.)